Kawa MRC Cappuccino Blend 250g
95% paczek doręczonych jest na drugi dzień do Klienta
Sprawdź inne produkty z MRC
Sprawdź inne produkty z kategorii Kawy i herbaty
Opis
Kawa MRC Cappuccino Blend 250g
O marce
Jesteśmy polską palarnią kawy. Z uwagą obserwujemy cały proces uprawy kawy: od ziarna – tego zasadzonego w ziemię, do ziarna, które starannie selekcjonujemy i odpowiednio palimy. Wiemy też jak z tego ziarna ostatecznie wycisnąć to co najlepsze i jak je zaparzyć, by w filiżance kawy odnaleźć upragnione aromaty.
W swoim asortymencie posiadamy dwie marki kaw ziarnistych:
Kawy ciemniej palone, o włoskim charakterze. | |
Kawy nieco jaśniej palone, ale nadal idealnie nadające się do przygotowywania espresso, cappuccino czy cafe latte. |
Stoją za nami faktyczne osiągnięcia na rynku kawy w Polsce i wiemy, że robimy po prostu dobry produkt. A co to znaczy dobry? To taki, który wybiorą ludzie.
Bogate doświadczenie handlu surową kawą na światowym rynku pozwala nam na bezpieczny zakup wysokogatunkowych ziaren ze sprawdzonych plantacji.
Z troską dokonujemy szeregu kontroli jakości naszych produktów przez cały proces technologiczny. To dzięki temu nasze kawy zachowują najwyższą jakość.
Kawy palimy na bieżąco, co oznacza, że produkt, który do Ciebie dotrze możesz śmiało nazwać kawą świeżo paloną.
Nasz doświadczony zespół pomoże Ci w wyborze ziaren i podpowie w jaki sposób wyciągnąć z nich pełny zasób smaków i aromatów.
Cappucino Blend
Mieszanka dwóch arabik pochodzących z Brazyli i Kolumbi, dobranych w taki sposób, aby zaspokoić gusta amatorów kaw mlecznych. Niska kwasowość i delikatna gorycz uzyskana dzięki średniemu paleniu jest świetnie balansowana przez słodycz mleka dając smak mlecznej czekolady z nutami czerwonych owoców tle. Amatorzy słodkiego, klasycznego espresso o niskiej kwasowości również znajdą w tej kawie swoje smaki.
Cechy:
- Kraje/ region: Brazylia, Kolumbia
- Obróbka: natural, washed
- Aromat: czerwone owoce, karmel, czekolada
- Polecana metoda parzenia: espresso, moka
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.