WMF - Pusty blok do noży, kwadratowy drewniany 1880514500
Opis
WMF - Pusty blok do noży, kwadratowy drewniany 1880514500
Marka WMF
Wnosimy przyjemność do Twojego życia
W 1853 r. właściciel fabryki młynów Daniel Straub wraz z braćmi Schweizer, Louisem i Friedrichem, założyli w Geislingen an der Steige w Niemczech zakłady metalowe Straub & Schweizer. Zaledwie kilka lat później, w 1862 r., ich posrebrzane naczynia zostały nagrodzone medalem na światowej wystawie w Londynie. W 1880 r. Firma połączyła się z firmą metalurgiczną Ritter & Co., tworząc Württembergische Metallwarenfabrik (WMF). WMF to coś więcej niż marka. To wieloletnia tradycja, która za nami stoi, wsparta doświadczeniem i niezwykłą dbałością o każdy detal. Dzięki innowacyjnemu podejściu WMF wyznacza standardy na rynku międzynarodowym oraz staje się źródłem inspiracji. Oferujemy Ci funkcjonalne, ale też piękne produkty o najwyższej jakości. Dzięki nim wszystko, co przygotujesz stanie się prawdziwą kulinarną przygodą. Od samego początku firma czuła się zobowiązana do dostarczania smakoszom doskonałej kuchni i wspaniałych chwil. Ta odpowiedzialność jest widoczna we wszystkich produktach WMF. Od idealnie precyzyjnego cięcia niezawodnym nożem, poprzez smażenie na nowatorskiej patelni, aż po dekorowanie stołu, które zamienia się w sztukę dzięki niezwykle pięknym zastawom. Niezmiennie od 1853 roku WMF to Twój partner w kuchni, który każdą chwilę czyni wyjątkową.
Pusty blok na noże od marki WMF.
Blok na noże to najlepszy sposób na przechowywanie wysokiej jakości noży. Noże są zawsze pod ręką gotowe do użycia, a ostrza są dobrze zabezpieczone. Wykonany z niezwykle wytrzymałego drewna bambusowego i stali nierdzewnej Cromargan.
Opinie o produkcie (0)
WMF - Pusty blok do noży, kwadratowy drewniany 1880514500
Dane techniczne
Producent | WMF |
Model | 1880514500 |
Rodzaj | Blok na noże |
Kolor | Brąz, srebrny, czarny |
Materiał | Bambus, Cromargan |
Gwarancja | 2 lata |
Lista dodatkowych produktów | 3614, 5133, 4030, 1864, 4794, 4792 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.