Blok na noże magnetyczny WMF 1880524500
Opis
Blok na noże magnetyczny WMF 1880524500
Marka WMF
Wnosimy przyjemność do Twojego życia
W 1853 r. właściciel fabryki młynów Daniel Straub wraz z braćmi Schweizer, Louisem i Friedrichem, założyli w Geislingen an der Steige w Niemczech zakłady metalowe Straub & Schweizer. Zaledwie kilka lat później, w 1862 r., ich posrebrzane naczynia zostały nagrodzone medalem na światowej wystawie w Londynie. W 1880 r. Firma połączyła się z firmą metalurgiczną Ritter & Co., tworząc Württembergische Metallwarenfabrik (WMF). WMF to coś więcej niż marka. To wieloletnia tradycja, która za nami stoi, wsparta doświadczeniem i niezwykłą dbałością o każdy detal. Dzięki innowacyjnemu podejściu WMF wyznacza standardy na rynku międzynarodowym oraz staje się źródłem inspiracji. Oferujemy Ci funkcjonalne, ale też piękne produkty o najwyższej jakości. Dzięki nim wszystko, co przygotujesz stanie się prawdziwą kulinarną przygodą. Od samego początku firma czuła się zobowiązana do dostarczania smakoszom doskonałej kuchni i wspaniałych chwil. Ta odpowiedzialność jest widoczna we wszystkich produktach WMF. Od idealnie precyzyjnego cięcia niezawodnym nożem, poprzez smażenie na nowatorskiej patelni, aż po dekorowanie stołu, które zamienia się w sztukę dzięki niezwykle pięknym zastawom. Niezmiennie od 1853 roku WMF to Twój partner w kuchni, który każdą chwilę czyni wyjątkową.
CECHY PRODUKTU:
- Magnetyczny blok na noże z drewna bambusowego,
- Przeznaczony do 4-5 noży stalowych (ostrze max. 20 cm),
- Higieniczny i odporny na wilgoć,
- Zaprojektowany w Niemczech.
- Wymiary: 27 x 26 x 17 cm (szer. x wys. x gł.)
- Kolor: brązowy
- Materiał: bambus
Opinie o produkcie (0)
Blok na noże magnetyczny WMF 1880524500
Dane techniczne
Producent | WMF |
Model | 1880524500 |
Rodzaj | Blok magnetyczny |
Kolor | Brązowy |
Materiał | Bambus |
Przeznaczenie | Na noże |
Mycie | Myć ręcznie |
Gwarancja | 2 lata |
Lista dodatkowych produktów | 4030, 365, 4567, 5181, 4710, 2238 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.