KAISER - Forma na babkę 25CM z wzorem geometrycznym 2300646794

95% paczek doręczonych jest na drugi dzień do Klienta
Sprawdź inne produkty z KAISER
Sprawdź inne produkty z kategorii Formy do pieczenia
Opis
KAISER - Forma na babkę 25CM z wzorem geometrycznym 2300646794
Ponad 90 lat KAISER
W 1968 roku KAISER jako pierwsza firma na świecie wprowadziła na rynek formy do pieczenia z powłoką nieprzywierającą. Wywołało to niewielką rewolucję i zwiastowało narodziny tego, co nadal uważane jest za „oryginalną” formę do pieczenia. Formy do pieczenia KAISER zostały wykonane z KAIRAMIC®; opatentowana ceramiczna powłoka zapobiegająca przywieraniu opracowana przez KAISER i wyprodukowana w Niemczech. To było unikatowe na rynku. Ponadto formy do pieczenia zostały wyposażone w całkowicie nowo opracowane zapięcie, które pozwalało na łatwe i wygodne odblokowanie formy jednym ruchem ręki. Nieustannie następowały kolejne innowacje, które owocowały doskonałymi produktami do domowego wypieku. Bogate doświadczenie produkcyjne oparte na ponad 90-letnim doświadczeniu oraz wysokiej jakości produkty stanowią podstawę unikalnego portfolio produktów. Nasza szeroka gama form do pieczenia, tacek i akcesoriów pomoże Ci poruszać się po wszystkim, od prostych przepisów na babeczki po skomplikowane kreacje ciast. Niezależnie od tego, czy wolisz słodkie, czy słone, marka KAISER wspiera miłość do domowych wypieków i jest niezawodnym partnerem dla tych wszystkich ludzi na całym świecie, którzy lubią popisywać się swoimi umiejętnościami pieczenia.
CECHY PRODUKTU:
- forma na babkę z geometrycznym wzorem,
- wykonana ze stali: dobre przewodzenie ciepła – ciasto piecze się równomiernie,
- doskonałe właściwości nieprzywieralne dzięki wewnętrznej powłoce non-stick,
- odporna na temperatury do 230°C,
- przeznaczona do mycia ręcznego,
- wyprodukowana w Niemczech.
Opinie o produkcie (0)
KAISER - Forma na babkę 25CM z wzorem geometrycznym 2300646794





Dane techniczne
Lista dodatkowych produktów | 4290, 4293, 4298, 5734, 6121 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.