Maszynka do strzyżenia Philips QC5115/15
95% paczek doręczonych jest na drugi dzień do Klienta
Sprawdź inne produkty z Philips
Sprawdź inne produkty z kategorii Maszynki do strzyżenia
Opis
Maszynka do strzyżenia Philips QC5115/15
11 ustawień długości
Wystarczy wybrać i zablokować żądane ustawienie długości. Regulowana nasadka grzebieniowa umożliwia regulację długości w zakresie od 3 do 21 mm. Różnica między kolejnymi ustawieniami wynosi dokładnie 2 mm. Można również zdjąć nasadkę i krótko przyciąć włosy do długości 0,5 mm.
Zaokrąglone nasadki i ostrza zapobiegają podrażnieniom skóry
Zaokrąglone nasadki i ostrza płynnie przesuwają się po skórze, nie powodując zadrapań, co pozwala bezpiecznie i wygodnie przystrzyc włosy.
Mała i lekka zapewnia wygodną obsługę
Mała i lekka konstrukcja umożliwia łatwe przesuwanie maszynki po głowie. Bez względu na to, czy strzyżesz włosy osobie dorosłej czy dziecku, ergonomiczny kształt ułatwia obracanie urządzenia i zapewnia optymalną kontrolę, co daje większy komfort podczas strzyżenia.
Otwierana głowica ułatwiająca czyszczenie
Wystarczy otworzyć głowicę i użyć dołączonej szczoteczki do czyszczenia, aby wymieść pozostałe włoski.
Ciche działanie pomimo ogromnych możliwości
Rodzinna maszynka do strzyżenia firmy Philips została zaprojektowana z myślą o zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa zarówno dzieciom, jak i rodzicom . Płynnie działający, wydajny silniczek urządzenia charakteryzuje się niższym poziomem drgań. Rodzinna maszynka do strzyżenia firmy Philips to najcichsza maszynka, z której mogą korzystać i dorośli, i dzieci.
Opinie o produkcie (0)
Maszynka do strzyżenia Philips QC5115/15
Dane techniczne
Producent | Philips |
Model | QC5115/15 |
Liczba ustawień długości strzyżenia | 11 |
Minimalna długość [mm] | 3 |
Maksymalna długość [mm] | 21 |
Funkcje dodatkowe | Element tnący z samoostrzącymi się ostrzami, |
Możliwość mycia pod bieżącą wodą | Nie |
Zasilanie | Sieciowe |
Gwarancja | 2 lata gwarancji producenta |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.