Ostrza Philips OneBlade 360 QP430/50 3 sztuki
95% paczek doręczonych jest na drugi dzień do Klienta
Sprawdź inne produkty z Philips
Sprawdź inne produkty z kategorii Głowica Golarki
Opis
Ostrza Philips OneBlade 360 QP430/50 3 sztuki
Wyjątkowa technologia OneBlade
Philips OneBlade to nowa, rewolucyjna golarka hybrydowa, która umożliwia przycinanie, golenie oraz precyzyjne stylizowanie krawędzi przy dowolnej długości włosów. Podwójny system ochrony — złożony z zapewniającej poślizg powłoki i zaokrąglonych końcówek — sprawia, że golenie jest łatwiejsze i bardziej komfortowe. Golarka zawiera szybko poruszający się nożyk, który doskonale sprawdza się na włosach każdej długości.
Pasuje do wszystkich modeli OneBlade
Pasuje do modeli OneBlade (QP25xx), OneBlade (QP26xx), OneBlade Pro (QP65xx), OneBlade Pro (QP66xx). Modele QP6620/xx, QP6520/xx, QP6510/xx, QP6505/xx, nie wykorzystają pełnej mobilności tego ostrza. Nie pasuje do modelu QP15XX.
Ostrze, które nie tępi się łatwo
Solidne ostrze ze stali nierdzewnej wytrzymuje do 4 miesięcy użytkowania*, aby zapewnić uczucie świeżości.
Innowacyjne ostrze 360
Porusza się we wszystkich kierunkach, aby utrzymać stały kontakt ze skórą, zapewniając kontrolę przez cały czas, nawet w przypadku najtrudniej dostępnych miejsc.
Stylizuj przy mniejszej liczbie ruchów
I większy komfort w porównaniu z oryginalnym ostrzem (QP210).
Dwustronne ostrze
Dwustronne ostrze pozwala tworzyć precyzyjne krawędzie i ostre linie. Goli zarówno w górę, jak i w dół. Ponieważ widzisz każdy przycinany włos, możesz w ciągu zaledwie kilku sekund uzyskać doskonałe linie.
Na mokro i na sucho
Golarka OneBlade jest całkowicie wodoszczelna (IPX7), dzięki czemu można ją łatwo umyć pod bieżącą wodą. Umożliwia golenie na sucho i mokro, także pod prysznicem — wybór należy do Ciebie. Nie wymaga stosowania pianki.
* Optymalny sposób golenia w przypadku pełnego golenia 2 razy w tygodniu. Rzeczywiste efekty mogą się różnić.
** Oprócz QP1XXX, QI1XXX, QP652x, QP651x, QP662x i QP6505
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.