Szczypce do serwowania WMF Nuova 1297356040
Opis
Szczypce do serwowania WMF Nuova 1297356040
Marka WMF
Wnosimy przyjemność do Twojego życia
W 1853 r. właściciel fabryki młynów Daniel Straub wraz z braćmi Schweizer, Louisem i Friedrichem, założyli w Geislingen an der Steige w Niemczech zakłady metalowe Straub & Schweizer. Zaledwie kilka lat później, w 1862 r., ich posrebrzane naczynia zostały nagrodzone medalem na światowej wystawie w Londynie. W 1880 r. Firma połączyła się z firmą metalurgiczną Ritter & Co., tworząc Württembergische Metallwarenfabrik (WMF). WMF to coś więcej niż marka. To wieloletnia tradycja, która za nami stoi, wsparta doświadczeniem i niezwykłą dbałością o każdy detal. Dzięki innowacyjnemu podejściu WMF wyznacza standardy na rynku międzynarodowym oraz staje się źródłem inspiracji. Oferujemy Ci funkcjonalne, ale też piękne produkty o najwyższej jakości. Dzięki nim wszystko, co przygotujesz stanie się prawdziwą kulinarną przygodą. Od samego początku firma czuła się zobowiązana do dostarczania smakoszom doskonałej kuchni i wspaniałych chwil. Ta odpowiedzialność jest widoczna we wszystkich produktach WMF. Od idealnie precyzyjnego cięcia niezawodnym nożem, poprzez smażenie na nowatorskiej patelni, aż po dekorowanie stołu, które zamienia się w sztukę dzięki niezwykle pięknym zastawom. Niezmiennie od 1853 roku WMF to Twój partner w kuchni, który każdą chwilę czyni wyjątkową.
CECHY PRODUKTU:
- Szczypce do serwowania makaronu, można też użyć do klopsów, sałaty itp.
- Wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej odpornej na porysowanie,
- Nadają się do zmywarki.
- Wymiary: 25 cm
- Kolor: srebrny
- Materiał: Cromargan® stal nierdzewna 18/10
- Kolekcja: Nuova WMF
Opinie o produkcie (0)
Szczypce do serwowania WMF Nuova 1297356040
Dane techniczne
Producent | WMF |
Model | 1297356040 |
Rodzaj | Szczypce |
Kolor | Srebrny |
Materiał | Cromargan® stal nierdzewna 18/10 |
Mycie | Można myć w zmywarce |
Gwarancja | 2 lata |
Lista dodatkowych produktów | 2572, 295, 1863, 4132 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.