Zestaw 2 szt osłon na uchwyty do garnków Le Creuset czarny

95% paczek doręczonych jest na drugi dzień do Klienta
Sprawdź inne produkty z Le Creuset
Sprawdź inne produkty z kategorii Przybory kuchenne
Opis
Zestaw 2 szt osłon na uchwyty do garnków Le Creuset czarny
Marka Le Creuset
Witamy w naszym świecie inspirujących trendów i kolorów
Bez względu na to, czy na co dzień najbardziej zależy Ci na szybkim przygotowaniu prostych posiłków, czy jesteś profesjonalnym szefem kuchni, zawsze znajdziesz tu swój dom. Dołączenie do naszej rodziny jeszcze bardziej przybliży Cię do tradycji Le Creuset - przekształcając każdy posiłek w wspomnienie, które będziesz pielęgnować.
W 1925 roku dwóch belgijskich przemysłowców spotkało się na targach w Brukseli; jeden z nich był pecjalistą w dziedzinie emaliowania, drugi w odlewnictwie. Wspólnie „złamali szyfr” do emaliowanego żeliwa i wprowadzili kolor do kuchni. Założyciele Le Creuset wspólnie zapoczątkowali nową erę naczyń kuchennych. Wspólnie określili podstawowy proces produkcji emaliowanej żeliwnej brytfanny, który stosujemy po dziś dzień. Po utworzeniu roboczego prototypu w 1925 roku narodziła się firma Le Creuset. Para utworzyła odlewnię w wiosce Fresnoy-le-Grand, około dwie godziny drogi na północ od Paryża.
Ochrona!
Ten zestaw dwóch uchwytów do garnków ochroni Cię przed wysoką temperaturą. Dzięki swojemu kształtowi ułatwiają one przenoszenie gorących garnków i patelni z piekarnika na kuchenkę lub na stół. Są wykonane w 100% z bawełny, a także odporne na ciepło i parę. No i oczywiście dodają nieco kolorów Twojej kuchni!
Wszystkie kolory tęczy
Nasza gama jest dostępna w wielu barwach, które pięknie ożywią Twoją kuchnię.
Opinie o produkcie (0)
Zestaw 2 szt osłon na uchwyty do garnków Le Creuset czarny





Dane techniczne
Producent | Le Creuset |
Kolor | Czarny |
Materiał | 100% Bawełna |
Przeznaczenie | Ochronne |
Wymiary | Długość 18 cm Szerokość: 12 cm Wysokość: 1 cm |
Gwarancja | 2 lata |
Lista dodatkowych produktów | 5778, 5048, 5640, 5643 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.